czwartek, 24 października 2013

Rozdział 2

OPOWIADANIE ZWIERA WULGARYZMY!
*Oczami Samanty*
Wyszliśmy z Liamem z domu i zaczęliśmy kierowac się w stronę skłotu. Nie chciałam tam iść, ale głupek uparł się, że musze iść, bo mnie samej nie zostawi. Nie jestem już dzieckiem!
Jak tylko byliśmy na miejscu, moim oczom ukazala się ta piękna niebiesko-włosa dziewczyna. To chyba Vanessa. Jest taka piękna i ma przystojnego chłopaka, ciekawe co skłoniło ją do tego, by jej ręka wyglądala tak jak wygląda.
- H-hej… - Przywitałam się nie śmiało. To towarzystwo nie było w ogóle w moim typie! Picie, palenie, to raczej nie dla mnie…
- SIema, siadaj! – odparła niebiesko-włosa.
Tak jak powiedziała, usiadłam koło niej i chyba jej przyjaciółki, na beżowej, niskiej kanapie.
Vanessa wręczyła mi piwo. Nie wiedziałam co mam z tym zrobić, nie do końca chciałam pić, ale jakby tak pomyśleć. Dopiero wchodzę do gimnazjum, wiem, że to dopiero po wakacjach, ale wchodzę, ona jest w gimnazjum, fajnie by było mieć takie znajomości. Do tego nie ma rodziców, czyli nikt nie będzie na mnie krzyczeć, że piłam.
Otworzyłam więc puszkę i wzięłam łyka. Fuu! Skrzywiłam się i chciałam wypluć napój, lecz nie chciałam by się ze mnie śmiali, więc połknęłam to. To jest naprawdę okropne! Nie wiem jak mogą to
pić!
*Oczami Vanessy*
Siedzieliśmy wraz z Rikki na kanapie, gdy nagle naszym oczom ukazał się Liam wraz z Sam. Przywitała się strasznie nie śmiało, jakby się bała. HAHA ahh ależ to słodkie. Żartuje. Od razu powiedziałam jej aby usiadła sobie na kanapie koło nas. Wręczyłam jej piwo, najpierw na nie spojrzała, potem dopiero je wzięła. Najwidoczniej chyba nie ma na nie ochoty. Otworzyła je i wzięła łyka. Jej mina była zabójcza, widać, że jej nie smakowało, ale próbowała to ukryć.  
Rikki wciąż patrzyla się na Liama. Podoba jej się, ale nie umie do niego zagadać. Tak Rikki, ta odważna, wredna dziewczyna boi się zagadać i powiedzieć co czuje. Ze mną i Zaynem było zupełnie inaczej, od razu powiedziałam mu co do niego czuje i co? Dobrze na tym wyszłam, ale dobra, pomogę jej.
Jak tylko zobaczyłam, ze Liam wychodzi zapalić przed budynek, w którym nie chcieliśmy palić, ponieważ nie każdy tu może.  Nie każdego płuca już są takie piękne i zdrowe.
Wstałam z kanapy, puściłam oczko do przyjaciółki i wyszłam przed budynek i usiadłam na schodkach
koło Liama. Od razu poczęstował mnie Black'iem Devil'em waniliowym. Moje jedne z wielu ulubionych papierosów.  On jest chyba jednym z niewielu chłopaków, którzy palą tu takie papierosy, więc ciężko jest mi takie dostać, gdy nie mam swoich.
Odpaliłam papierosa, wzięłam jeden głęboki wdech i wypuściłam dym. Ahh znów się rozkoszowałam tym. Uwielbiam to uczucie, tak, powtarzam się.
- Liaśś?
- Ehem?
- Podoba CI się Rikki? – spytałam prosto z mostu.
- No jest ładna.
- Ale tylko?
- No ma fajne włosy.
- Tylko?
- No i fajny styl ubierania.
- Ja pierdole chcesz z nią być?
- HAHA Vanessa…
- Co?!
- Wiesz hmm. Jest naprawdę śliczna, ale jakoś nie widze nas jako para.
- Ja pierdole…
Wypaliłam papierosa i weszłam do budynku, kiedy chłopak jeszcze kończył palić swojego. Przyjaciółka od razu z uśmiechem na twarzy podeszła do mnie i spytała. Po tym co jej powiedziałam widziałam jej załamanie. Od razu wybiegła stąd i pobiegła w stronę lasku.  Pobiegłam za nią.
- RIKKI! – wykrzyczałam.
Jak tylko dziewczyna usiadła na ziemi, podeszłam do niej. Uklęknęłam i ją przytuliłam.
- Czemu płaczesz?
- Bo kurwa nigdy nie znajde sobie kogoś kto będzie dla mnie ważny!
- Znajdziesz znajdziesz. Zobaczysz ile chłopaków ze skłotu chce z Tobą być!
- Ale ja kurwa z nimi nie chce, jakieś cioty, Liam jest wyjątkowy!
- A pierdolisz, chodź a nie będziesz ryczeć przez jakiego dupka! Mówie Ci młoda czeka – powiedziałam uśmiechając się zadziornie.
Jak byłyśmy w środku, podszedł o mnie Zayn i spytał co się stało Rikki, że płacze. Tak ta idiotka nadal płakała, ugh! Był moim chłopakiem a Liam to jego najlepszy przyjaciel więc powiedziałam mu o co jej chodzi. Chłopak od razu wziął Liama na słówko. Widać było, że chłopak się zdziwił, ale kiwał przecząco głową.
Kurwa! O chuj mu chodzi? Ja jebe, jakby nie mógł kurwa z nia być. Sam mówi, że jest ładna i wgl. No dupek. Chyba lubi ranić innych. HAHA zresztą jak ja, ale kurwa to moja przyjaciółka więc na to nie pozwole! Dobra Van ogarnij się!

Uhh – wzięłam głęboki wdech i usiadłam na kanapie, na której siedziała młoda i Rikki. Przyjaciółka już się ogarnęła i śmiala się. Ahh co alkohol robi z ludźmi. 
___________________________________________________
Rozdział pojawił się wcześniej niż powinien, ale
mam nadzieję, że rozdziałek się podoba :)
Proszę o opinię, każda się liczy, nawet jeśli będzie
negatywna! :)
6 komentarzy = następny rozdział :)

CZYTASZ = KOMENTUJESZ

23 komentarze:

  1. Przeczytałam :) Fajny i czekam na next ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy kolejna czesc? Awwwww cudownie piszesz <3 @ILilovemybadboy

    OdpowiedzUsuń
  3. awww, dawaj nexta, już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :333 <3 @_niallmydarling

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam ;) cudowny czekam na next !

    OdpowiedzUsuń
  5. No i kolejny, który jest.... zajebisty!!
    Ja chcę już kolejny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. czytam :D czekam na następny rozdział ♥

    @alutejszyn

    OdpowiedzUsuń
  7. super :)
    mam nadzieje ze za niedlugo bedzie jakas akcja :D
    czekam na next'a weny ! X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj będzie 3 rozdzial to jest moim na razie ulubionym rozdziałem! :D

      Usuń
  8. Fajnie się zapowiada :) Czekam na nn <3 +wyłącz weryfikację obrazkowa to będzie więcej kom <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej. świetny :c
    czekam na następny
    i życze weny
    informujesz na tt ?
    jak tak to mogłabyś mnie też informować ?
    @luvvmytomlinson

    OdpowiedzUsuń
  10. ej, ty! zajebiscie piszesz! : * informuj mnie na tt : @queenArianaxx3 :D <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne! Będę czytać! informuj mnie na TT @paradise_Bitch <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne! Będę stałą czytelniczką! informuj mnie na TT @paradise_Bitch

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawaj dalej :* kocham to !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny informuj mnie @vikaa_69

    OdpowiedzUsuń
  15. jaakie fajne :D informujesz? @awwmyliam

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem ci że gdybym nie przeczytala tweeta w którym napisalas o czym jest opowiadanie to z tego co tu mamy nie domyslilabym się. Na razie temat wydaje mi się dziwny ale to zależy od twoich dalszych pomysłów. wiem że piszesz że 'opowiadanie zawiera wulgaryzmy' ale jednak jakbyś zmniejszyla trochę ich ilość, czytało by się to lepiej. co do tylu pisania to jest okej , trochę dużo 'i' ale myślę że to tylko kwestia czasu aż będziesz robić postępy. mimo że nie zakochałam się w tym to zostanę bo może za kilka rozdziałów będzie naprawdę ciekawie. @16kidrauhl94

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohhhh, ok nie spodziewałam się że to tak mnie wciągnie. Kiedy dałaś mi link na Twitterze myślałam że będzie to jedno z tych opowiadań, o których szybko się zapomina, ale myliłam się, pozytywnie oczywiście :) Fabuła jest interesująca, Twój styl pisania prosty i zwięzły przez co naprawdę fajnie się czyta :) Proste i zarazem niesamowite ;) Ale poczekam aż akcja się rozwinie, haha. Ok, nie spamuję już xd Czekam z niecierpliwością na następny. XX <33 / @kc1dir94x

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz bardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, bardzo dziękuję <3
Ale promuj swoje blogi w stronie "SPAM"
Pozdrawiam ^^